Avancen les obres de la nova depuradora de Sagunt
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
Els problemes estan en les conduccions de l’EPSAR que són les que abastixen Aigües de Sagunt en la rodalia del depòsit que té l’EPSAR en el camí Corral del Batle

El regidor d'Aigües, Pepe Gil, informa que el subministrament de les persones usuàries connectades a Aigües de Sagunt a Almardà tindrà restriccions demà, dimecres 1 de març.
Els problemes estan en les conduccions de l’EPSAR que són les que abastixen Aigües de Sagunt en la rodalia del depòsit que té l’EPSAR en el Corral del Batle. Així, es torna a tallar l'aigua en la conducció d’Almardà, ja que ha sorgit un altre problema en la connexió a l'entrada del depòsit, una situació similar a la passada vegada, ja que un maneguet s'ha afluixat pel fred. En este cas la fuga és més xicoteta, però igualment és necessari reparar-la.
Per això, es tallarà l’abastiment demà, des de les 11.00 fins a les 14.00 hores per a realitzar la reparació. L'excavació ja està feta, per la qual cosa es procedirà al buidatge del tram de tub, reparació i posada en marxa.
Així mateix, està previst que a les 17 hores es restablisca el subministrament completament, si bé abans també hi haurà subministrament d'aigua, encara que no serà l'òptim.
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny
Empar Ríos (Falla El Palleter) i Maria Pozuelo (Falla El Romano) han sigut proclamades com a Fallera Major i Fallera Major Infantil, respectivament, de la Federació Junta Fallera de Sagunt (FJFS)