Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Este estiu 755 menors participen en el programa i gaudixen de l'activitat dins i fora de la piscina municipal. A més a més, han visitat el parc aquàtic Monmar i s'han iniciat en esports com ara el surf

La 20a edició del Campus Dofí, que organitza el Departament d'Activitat Física, Salut i Esports de l'Ajuntament de Sagunt, es troba en l'equador del seu desenvolupament. Durant la primera mitat d'esta iniciativa estival menors d'entre 3 i 12 anys han estat gaudint d'activitats diàries tant en les instal·lacions esportives municipals com en espais naturals i recreatius.

Este estiu un total de 755 xiquetes i xiquets formen part del programa, que té la seua principal atracció en la piscina municipal del Poliesportiu Municipal (internuclis), en la qual totes les jornades realitzen activitats aquàtiques.
A banda d'això, cada setmana s'organitzen a la platja accions d'iniciació en pràctiques nàutiques i en esports com ara el surf. Este dimarts va ser la festa de l'aigua, un esdeveniment que unix música, espectacle i diversió per als més menuts de la casa. Així mateix, els i les menors participants han visitat recentment el parc aquàtic Monmar, a la platja de Moncofa (Castelló).

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny