Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El dijous van començar els treballs en el sisé i seté districte i a partir del 24 de novembre començaran els treballs en l'altra part del quadrant

El departament de Sanitat de l'Ajuntament de Sagunt continua amb el tractament de desratització i desinsectació del clavegueram per a reduir els nivells poblacionals de rosegadors i panderoles. Els treballs s'estan duent a terme mitjançant l'empresa Lokímica, a la qual es va contractar el servici, i dijous passat van començar les tasques en la primera part dels districtes 6 i 7 del Port de Sagunt.
Concretament, s'està actuant actualment en el quadrant comprés aproximadament entre els carrers Serra de Javalambre i Cap de l'Horta, d'oest a est, i entre l'avinguda Delta del Riu i l'altura de la plaça Noguera, de nord a sud. A partir del pròxim dijous, 24 de novembre, es reprendran els tractaments en el quadrant que queda al sud de l'anterior, des de la línia que marca la plaça Noguera fins al parc industrial Ingruinsa, de nord a sud, i d'oest a est des del carrer Periodista Azzati a Menéndez Pelayo.
Els treballs avançaran d'oest a est i, una vegada conclosos estos dos nous districtes, ja només quedaran per tractar els dos restants fins arribar a la mar.
Des de la Regidoria de Sanitat es recomana que, complementàriament a les actuacions que es realitzen en la via pública, la ciutadania duga a terme també este tipus de tractaments en les propietats particulars per a acabar amb els problemes ocasionats per estes plagues, particularment en plantes baixes, garatges, baixos comercials o habitatges que compten amb registre sanitari interior.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny