Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Dos velers van traslladar les persones participants fins a la localitat insular, on van poder fer turisme i esports aquàtics

El programa Alternatura del Departament d’Activitat Física, Salut i Esports de l'Ajuntament de Sagunt va organitzar este diumenge, 12 de juny, una travessia en veler a l'illa de Tabarca, on les persones participants van gaudir d'una agradable jornada.
A bord de dos velers van salpar del port esportiu d'Alacant rumb cap a la localitat insular. Tant durant el trajecte d'anada com de tornada es van poder desplegar les veles i la tripulació va sentir la pura sensació de lliscament i llibertat. Una vegada en terra, ja fondejats, els i les participants van visitar l'illa, van fer busseig o paddle surf, van prendre el sol i van poder reposar forces amb el servici d'àpats a bord. Les condicions meteorològiques i la temperatura de l'aigua van fer que el dia fos meravellós.
També va participar en esta activitat el regidor delegat d'Educació, José Manuel Tarazona. Els i les assistents van destacar esta experiència com una activitat recomanable per a tots els públics.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny