Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Es tracta d’un musical de grans titelles i actors en llum negra, amb uns textos molt curiosos i 17 cançons originals. Tindrà lloc el dimarts a les 18 hores i l’entrada és gratuïta
L'espectacle teatral Akashia, el viatge de la llum arriba el dimarts, 3 de gener, a la Casa Municipal de Cultura del Port de Sagunt a les 18.00 hores. Este espectacle musical és en valencià, per a tots els públics, l’entrada és lliure i l’aforament limitat fins a omplir la sala. Este espectacle està organitzat pel departament de Cultura de l’Ajuntament de Sagunt.
Akashia, el viatge de la llum és el recorregut vital d’Alba, la protagonista, des del seu naixement fins a la seva serena vellesa. Un camí acaramullat de màgia, aventures fantàstiques i llibres. Al costat d’Alba es coneixerà el País de les coses perdudes i el Món dels personatges que encara no han estat inventats i, també, el mític Mon perdut d'Akashia, on es troba la biblioteca més important d'este sector de l'Univers.
El viatge de la llum és, també, un musical de grans titelles i actors en llum negra, amb uns texts molt curiosos i 17 cançons originals que, en sinergia amb els 53 titelles, 5 actors i manipuladors i un centenar d'elements escenogràfics, permeten recrear el món dels somnis on “tot és possible".

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny