Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
En total es van sortejar 3 premis de 1.000 euros i sis premis de 500 euros per a compres en els comerços participants adscrits a la campanya

Ahir, es va celebrar el concurs associat a la campanya de dinamització del comerç local 2022, realitzada per les Associacions de Comerciants en col·laboració amb l'Ajuntament de Sagunt. La finalitat dels premis és incentivar que la ciutadania s'acoste a conéixer l'àmplia oferta comercial de la ciutat, premiant les seues compres habituals en els comerços adherits a la campanya.
En total, van ser 9 les persones premiades que van realitzar les seues compres durant la realització de la campanya en els comerços adherits. Es van sortejar tres premis de 1.000€ i sis premis de 500€ per a compres en els comerços participants adscrits a la campanya. Entre els assistents a l'esdeveniment es va dur a terme, a més, un sorteig addicional.
El tradicional sorteig, que es va celebrar en la Sala d'actes del Centre Cívic del Port de Sagunt, va estar presidit per la regidora de Comerç i Mercats, Ana María Quesada, a qui van acompanyar els presidents i les presidentes de les Associacions de Comerciants i l'equip tècnic del departament.
Des del departament de Comerç i Mercats expliquen que amb actuacions com esta es pretén promoure el consum de la ciutadania en el comerç local. Esta campanya té com a finalitat premiar la fidelitat de compra dels ciutadans i ciutadanes del municipi, reduir la fugida de despesa cap a altres localitats i augmentar la notorietat i importància del comerç de la localitat.
El lliurament de premis tindrà lloc el pròxim 3 de novembre en el Saló de Plens del Consistori.
L'Ajuntament de Sagunt, a través de la Regidoria de Comerç i Mercats, ha destinat a esta campanya, a més, 2.995 euros per a material promocional i repartiment del mateix i 6.727 euros en cartelleria.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny