Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
En un acte celebrat en la plaça del Sol del Port de Sagunt s'han lliurat medalles i reconeixements al mèrit policial i civil a agents, personalitats i entitats que han destacat per la seua tasca o col·laboració amb el cos durant l'últim any

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i la regidora delegada de Policia Local, Natalia Antonino, així com altres membres de la Corporació municipal, han assistit este dimarts a l'acte solemne de celebració del patró del Cos Nacional de Policia, l'Àngel Custodi.

En la cerimònia, que s'ha desenvolupat en la plaça del Sol del Port de Sagunt, s'ha realitzat una parada del Cos que ha comptat amb la presència també de representants i responsables d'altres cossos i forces de seguretat de l'Estat així com de les institucions.

Durant la mateixa s'han lliurat les creus i condecoracions al mèrit policial als i les agents que han destacat en l'últim any per la seua tasca i els reconeixements i mencions a les institucions i entitats civils que s'han distingit en la seua col·laboració amb el Cos. El primer edil ha participat en esta part de l'acte lliurant una de les distincions a una de les policies que han sigut condecorades.



La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny