L’Ajuntament de Sagunt es compromet a obrir la gola de Quartell i demana a la Conselleria que siga àgil en tramitar l’obra i que l’execute
El retard de la instal·lació de la turbina en la gola de Quartell va unir ahir per primera vegada a més de cent ecologistes, agricultors, caçadors i empresaris per a mostrar la indignació i malestar amb la Conselleria