El Ple Municipal convida a les administracions competents en el delta del riu Palància a constituir una entitat per a la seua gestió i posada en valor
A més es va aprovar instar a la Generalitat Valenciana que complete les expropiacions i desallotjaments pendents en el delta del Palància