L'Ajuntament de Sagunt entrega les Medalles de la Ciutat amb motiu del Dia de la Comunitat Valenciana
Enguany s'ha concedit la Medalla d'Or a la Societat Vitivinícola i a l'Atlético Saguntino, i les Medalles de Plata a Juan Picazo, Manuel Hernández, Kike León, Rosa Graells, Concha Cañete i Victoria Sevilla