La ciutat de Sagunt va acabar 2022 amb la xifra més baixa d'atur en 15 anys
El municipi va registrar un total de 4.465 persones desocupades al desembre. La bona xifra es veu acompanyada de l'increment de contractació a través de l'agència de col·locació municipal