L'Ajuntament de Sagunt rep Carlos Albuixech per la seua medalla de bronze en l'Olimpíada Internacional de Biologia
Després de guanyar l'Olimpíada Espanyola de Biologia, l'alumne de l'IES Eduardo Merello va viatjar als Emirats Àrabs Units per a participar en l'Olimpíada Internacional de Biologia