Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

Des del departament de Participació Ciutadana de l'Ajuntament de Sagunt s'estan instal·lant una sèrie de panells informatius per a animar i fomentar la ciutadania a dur a terme una interacció més propera amb l'ajuntament i altres entitats. Es pretén evitar situacions en les quals parets, tant privades com públiques, s'òmpliguen de cartells i donen una imatge de deixadesa en la nostra ciutat. A partir d'ara, la ciutadania disposarà d'un emplaçament adequat per a este objectiu.
Esta mesura es duu a terme després que fa uns anys les associacions del municipi demandaren la instal·lació de panells informatius que serviren tant a les entitats com a l'ajuntament per a poder comunicar d'una manera més efectiva publicacions, activitats i esdeveniments que es realitzen en la nostra ciutat.
S'estan instal·lant quaranta panells al llarg del municipi en emplaçaments estratègics on es desenvolupe una activitat social important com, per exemple, col·legis, places o centres públics, entre uns altres.
En este sentit, la regidora de Participació Ciutadana, María Giménez, ha declarat que “és un pas més en la llarga carrera d'apropar les institucions al seu vertader amo: la ciutadania. Pablo i jo, com a anterior i actual regidor/a de Participació Ciutadana, estem molt contents i contentes, ja que a més de poder atendre una altra demanda ciutadana, demostrem, una vegada més, que la col·laboració entre departaments està entre una de les nostres prioritats. La considerem vital per a gestionar d'una manera eficient els recursos de la ciutadania. Per això, agraïm des de Participació Ciutadana la labor realitzada pel nostre company Pepe Gil des del departament de Manteniment.”
Cal assenyalar que la creació i instal·lació de tots els panells ha tingut un cost de 10.000€ + IVA. Al llarg de la setmana que ve es finalitzarà el seu muntatge.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny