Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

La XVª Setmana Cultural de les Persones Majors ha finalitzat les seues activitats, entre les quals hi ha hagut concerts, pel·lícules, marxes pels nuclis de Sagunt i el Port de Sagunt, xarrades i un viatge cultural, entre d’altres. La programació de la setmana ha sigut elaborada pel Consell del Major.
La regidora de Majors, Natalia Antonino, ha declarat que la setmana “s'ha desenvolupat amb plena satisfacció per part del departament de Servicis Socials. No hi ha hagut cap altercat en tota la setmana. Ha sigut una setmana plena i repleta de diverses activitats, on hi ha hagut una alta participació, major que l'any anterior”.
La regidora ha incidit que la participació ha sigut “confirmada pel Consell del Major, ja que ells mateixos han sigut els que han elaborat eixes activitats i per tant estem satisfets del balanç que ha tingut esta setmana cultural”.
A més, Antonino ha destacat que en esta edició s'ha reduït la despesa sense reduir la qualitat de les activitats, amb un cost total de 9.656 euros. “Per a l'any que ve també serà una setmana en la qual el Consell tornarà a participar en la programació i es tornarà a intentar mantindre eixa qualitat, perquè els nostres majors també compten dins del nostre municipi i dins del nostre teixit associatiu”.La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny