El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
L'entrada és gratuïta i la projecció serà a les 19 hores en el Centre Cultural Mario Monreal
El Centre Cultural Mario Monreal oferirà una nova projecció diumenge que ve, 6 de febrer, a les 19 hores, emmarcada dins del Cicle de Cinema d'Animació de l'agenda cultural d'hivern que la delegació de Cultura ha programat. Es tracta de la pel·lícula americana d'animació Isla de perros, que pertany al gènere comèdia. Té una duració de 101 minuts i no està recomanada per a menors de 12 anys. L'aforament serà limitat i l'entrada, gratuïta.
El director del film és Wes Anderson, que al mateix temps també és el guionista. Se'l coneix per altres produccions com El gran hotel Budapest, Moonrise Kingdom o Fantástico Sr. Fox, entre moltes altres. La música és d'Alexandre Desplat i la fotografia de Tristan Oliver. La pel·lícula va obtindre nombroses nominacions i el guardó a millor llargmetratge d'animació en el Satellite Awards, el mateix premi per l'Associació de Crítics de Boston i premi a millor director en el Festival de Berlín. Se la reconeix com una de les millors pel·lícules d'animació en stop-motion de tots els temps.
La pel·lícula narra la història d'un xiquet de 12 anys que emprén un viatge per a buscar el seu gos extraviat, després que totes les mascotes canines de Megasaki City siguen exiliades a una illa que és un abocador.
En esta agenda cultural d'hivern es podran veure films com Arrugas, Persépolis i Loving Vincent.
Durant la sessió es contemplaran per part de l'organització les mesures sanitàries i de prevenció enfront de la pandèmia, que seran, així mateix, d'obligat compliment per al públic.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+