El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
L'entrada és gratuïta i la projecció serà a les 19.00 hores en el Centre Cultural Mario Monreal
El Centre Cultural Mario Monreal oferirà una nova projecció diumenge que ve, 6 de març, a les 19.00 hores, emmarcada dins del Cicle de Cinema d'Animació de l'agenda cultural d'hivern que la delegació de Cultura ha programat. Es tracta de la pel·lícula francesa d'animació Persépolis, que pertany al gènere drama. Té una duració de 95 minuts, no és apta per a menys de 16 anys i l'entrada és gratuïta.
Els directors i guionistes del film són Marjane Satrapi i Vincent Paronnaud. La pel·lícula és l'adaptació del còmic de Marjane Satrapi i la música, d'Olivier Bernet. Les veus originals en francés són de Catherine Deneuve i Chiara Mastroianni.
La cinta narra la commovedora història d'una xiqueta iraniana des de la revolució islàmica fins als nostres dies. Quan els fonamentalistes prenen el poder, forçant les dones a portar vel i empresonant milers de persones, i mentre té lloc la guerra entre l'Iraq i l'Iran, Marjane descobrix el punk, ABBA i Iron Maiden. Quan arriba a l'adolescència els seus pares l'envien a Europa, on coneix una altra cultura que res té a veure amb la del seu país. La protagonista s'adapta bé a la seua nova vida, però no suporta la soledat i torna amb la seua família, encara que això signifique posar-se el vel i sotmetre's a una societat tirànica.
En esta agenda cultural d'hivern, l'última pel·lícula que es podrà veure és Loving Vincent.
Durant la sessió es contemplaran per part de l'organització les mesures sanitàries i de prevenció enfront de la pandèmia, que seran, així mateix, d'obligat compliment per al públic.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+