Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
L'activitat tindrà lloc a la Casa Municipal de la Cultura i l'entrada és gratuïta
L'Associació Nautilus projectarà esta vesprada a les 18.30 hores la segona pel·lícula del cicle sobre Fernando Fernán Gómez El mundo sigue a la Casa Municipal de Cultura. L'entrada és gratuïta i en esta activitat col·labora el departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt.
La trama transcorre en el barri madrileny de Maravillas. Eloísa és una abnegada esposa i mare eficient, que viu amb el seu marit, un guàrdia municipal més autoritari a casa que al carrer i al qual de vegades se li’n va la mà. El seu fill és un beat que va eixir del seminari poc abans de convertir-se en sacerdot, i que es passa la vida estudiant i resant per a expiar els pecats de la seua família. Les filles, dos germanes, obsessionades cadascuna a la seua manera per la riquesa, es professen mútuament un profund odi.
El mundo sigue es va estrenar quasi clandestinament en 1965 i amb dos anys de retard a causa de la censura. La pel·lícula va passar desapercebuda a l'Espanya de l'època i fins al segle XXI va ser una pel·lícula molt desconeguda per al públic.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny