Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
L'entrada és gratuïta i la projecció serà a les 18.30 hores a la Casa Municipal de Cultura

L'Associació Nautilus en col·laboració amb la delegació de Cultural de l'Ajuntament de Sagunt porta hui a la Casa Municipal de Cultura la pel·lícula polonesa d'animació Loving Vincent, que pertany al gènere drama i que té una duració de 95 minuts. No és apta per a menors de 12 anys, l'entrada és gratuïta i la projecció tindrà lloc a les 18.30 hores.
Loving Vincent és una pel·lícula biogràfica d'animació experimental, produïda en 2017, que tracta sobre la vida del pintor neerlandés Vincent van Gogh, focalitzada particularment en les circumstàncies de la seua mort en 1890. És la primera pel·lícula animada confeccionada completament a partir de la utilització de pintures. Els directors del film són Dorota Kobiela i Hugh Welchman i, la música, és a càrrec de Clint Mansell.
Un any després de la mort de Vincent van Gogh, en 1891, el carter Roulin li demana al seu fill Armand que entregue personalment l'última carta de Van Gogh al seu germà, Theo, després que els seus intents previs d'enviar-li-la hagueren fallat. Malgrat no haver apreciat Van Gogh i recordar l'incident quan el mort es va mutilar l’orella i li la va donar a una prostituta, Armand accepta amb disgust per l'afecte del seu pare pel pintor...
Loving Vincent és un film homenatge a Van Gogh en el qual cada fotograma és un quadre pintat sobre oli, tal com el mateix Vincent l'haguera pintat. Els seus 95 minuts de duració estan compostos per 56.800 fotogrames que han sigut pintats, un a un, per una gran quantitat d'excel·lents pintors al llarg de diversos anys, tots inspirant-se en l'estil i art magistral de Van Gogh.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny