Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
L'entrada, de la que és l’última activitat d'esta temporada, és gratuïta i la projecció serà a les 18.30 hores a la Casa Municipal de Cultura
L'associació Nautilus en col·laboració amb la delegació de Cultural de l'Ajuntament de Sagunt porta hui a la Casa Municipal de Cultura la producció espanyola Eva, que pertany al gènere drama i ciència ficció i que és la tercera pel·lícula del Cicle de cinema dedicat a la Robòtica i Intel·ligència Artificial, la qual serà presentada per Vicky González. El film té una duració de 94 minuts, l'entrada és gratuïta i cal destacar que es tracta de l'última activitat d'esta temporada.
Eva és una pel·lícula distòpica basada en l’any 2041. En un futur no molt llunyà, els éssers humans viuen acompanyats de criatures mecàniques. Álex (Daniel Brühl), un prestigiós enginyer cibernètic, torna a Santa Irene amb un encàrrec de la Facultat de Robòtica: la creació d'un xiquet robot. Durant la seua absència, el seu germà David (Alberto Ammann) i la seua nóvia Llana (Marta Etura) s'han casat. La rutina d'Álex es veu alterada de manera inesperada per Eva (Claudia Vega), la filla de Llana i David, una xiqueta especial, magnètica, que des del primer moment manté una relació de complicitat amb Álex. Junts emprendran un viatge que els precipitarà cap a un final revelador.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny