Avancen les obres de la nova depuradora de Sagunt
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro

L’Ajuntament de Sagunt, per mitjà del seu Gabinet de Promoció del Valencià, ha rebut enguany una subvenció de 16.550 € per part de la Direcció General de Política Lingüística i Gestió del Multilingüisme de la Conselleria d’Educació. L’ajuda supera la de l’any passat, que ja fou la més alta en la història de l’Ajuntament de Sagunt en materia de promoció social del valencià, a més de ser també una de les més importants dins de la relació de les sol·licituds presentades a la convocatòria d’enguany destinada a ajuntaments, mancomunitats i entitats locals menors.
En este sentit, el regidor responsable de l'àrea de Normalització Lingüística, José Manuel Tarazona, ha declarat: “Aquest augment de la subvenció demostra que el nostre ajuntament treballa cada dia més en la nostra llengua, en valencià, tant en l'activitat interna com en la seua difusió i projecció. Anem en la línea d'establir el fet de la normalització lingüística en el nostre municipi”.


Imatges d'arxiu de campanyes de promoció del valencià portades a terme per l'Ajuntament de Sagunt.
L’Ajuntament de Sagunt se n’ha pogut beneficiar per l’aposta decidida i transversal en totes les seues polítiques. Així, rep l’ajuda per diversos conceptes, com ara per retolació i senyalització, activitat cultural, campanyes de sensibilització lingüística, personal fix de normalització i ús en les xarxes socials corporatives.
La Direcció General de Política Lingüística i Gestió del Multilingüisme havia dotat esta convocatòria amb 1.114.000 euros, l’aposta més forta de tota la seua història en ajudes per promoció social del valencià. En els últims anys, la dotació global havia anat descendint fins arribar als 100.000 euros.
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny
Empar Ríos (Falla El Palleter) i Maria Pozuelo (Falla El Romano) han sigut proclamades com a Fallera Major i Fallera Major Infantil, respectivament, de la Federació Junta Fallera de Sagunt (FJFS)