El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
En la reunió s'han tractat qüestions referents a l'anunci recent del tancament unilateral de l'empresa i als comiats de persones del municipi que este ha provocat
Este matí l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, s'ha reunit amb el comité de l'empresa de Vall d'Uixó, Acciona Nordex i amb el seu president, Martín Bateta, per a tractar les qüestions referents a l'anunci recent del tancament unilateral de l'empresa i als comiats de persones del municipi de Sagunt que este provocarà.
Moreno ha mostrat la seua «solidaritat» cap als treballadors i treballadores, «no sols perquè moltes famílies del nostre municipi són precisament membres de la plantilla, sinó perquè és important també que tinguem visió de conjunt, i la Vall d'Uixó forma part de tot el que és el nostre clúster econòmic», ha assenyalat.
És per això que l'alcalde de Sagunt ha explicat que des de l'Ajuntament de Sagunt s'està treballant amb l'Ajuntament de Vall d'Uixó, amb la Generalitat i el ministeri competent, «mostrant el nostre rebuig a esta decisió unilateral i a este tancament, sol·licitant i exigint a l'empresa que replantege el seu posicionament i oferint tota l'ajuda possible des de les administracions».
Així mateix, Darío Moreno ha destacat que «no volem anar a un escenari de confrontació, però per descomptat les administracions serem implacables si ens trobem en un escenari de tancament unilateral, així que una vegada més, des de l'Ajuntament de Sagunt i en col·laboració amb la resta de les administracions, diem no al tancament».

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+